Klacht Klinty.nl: 3 maanden gewacht op product. Binnen een maand al kapot. Geen contact mogelijk.

Klachtnummer
# 456168
Gebruiker
GroeneOlifant#107
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Verzonden klacht naar Klinty.nl

Ik heb een aantal maanden geleden een product besteld via uw winkel.

Het duurde al maanden voordat ik het artikel kreeg maar afgelopen maand heb ik dan toch het artikel mogen ontvangen. Het zal met de Covid19 te maken hebben. Alle begrip.

Hetgeen ik geen begrip heb is dat tijden een oefening. Lees ongeveer de 6e keer gebruik het elastiek is geknapt van het artikel.

Dit is natuurlijk niet waarvoor ik heb betaald.

Ik vraag daarom ook het aankoopbedrag terug van dit artikel.

Bijgaand vind u een foto van het defect.

Gewenste oplossing

Geld terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Klinty.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Klinty.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen