Wij vinden dat Klinty.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Klinty.nl: 3 maanden gewacht op product. Binnen een maand al kapot. Geen contact mogelijk.
Details
Klacht
Verzonden klacht naar Klinty.nlIk heb een aantal maanden geleden een product besteld via uw winkel.
Het duurde al maanden voordat ik het artikel kreeg maar afgelopen maand heb ik dan toch het artikel mogen ontvangen. Het zal met de Covid19 te maken hebben. Alle begrip.
Hetgeen ik geen begrip heb is dat tijden een oefening. Lees ongeveer de 6e keer gebruik het elastiek is geknapt van het artikel.
Dit is natuurlijk niet waarvoor ik heb betaald.
Ik vraag daarom ook het aankoopbedrag terug van dit artikel.
Bijgaand vind u een foto van het defect.
Gewenste oplossing
Geld terugstorten.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.