Klacht Klinty.nl: Ik heb mijn bestelling niet ontvangen.

Klachtnummer
# 445337
Gebruiker
Jeanine Vleugel
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een fitnesstoestel gekocht op 25 maart jl. Deze heb ik nog steeds niet mogen ontvangen. Via de site en mail word ik voor vragen en klachten doorverwezen naar hun facebookpagina, alleen bestaat deze nu niet meer. Op mijn mailtjes reageren ze ook niet.

Gewenste oplossing

Mijn geld terug of alsnog mijn bestelling leveren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Klinty.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Klinty.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen