Klacht KLM: Dure tickets moeten lopen kopen door onnodige no-show

Abc

Toen wij naar Praag wilden vliegen kwamen we, door het reizen met kind, op het laatste moment bij de balie om aan boord te gaan. We moesten van de medewerkster wachten, want ze moest even iets afmaken op de computer. Toen we 5 min later geholpen werden, bleek het dat we stonden te wachten terwijl zij de vlucht afsloot. Als ze ons eerst had geholpen, hadden we dus aan boord gekund. We werden naar een andere balie gestuurd. Hier werd ons verteld dat we voor €1200,- andere tickets konden kopen om naar Praag te komen en dat onze terugreis tickets ook niet meer geldig waren. Echt een belachelijk bedrag. Zo deur was we oorspronkelijke reis, tickets en appartement nog niet eens. Er was niets te regelen en we werden echt vervelend behandeld. Uiteindelijk met een andere maatschappij gevlochten. Maar daar wel retour tickets moeten boeken, dus heel veel onnodige kosten.

Klacht ingediend via het reisbureau, maar dit werd ook gewoon zo aan kant geschoven.

We voelen ons echt genaaid. Zo zonde van ons geld. We zijn zo klantonvriendelijk behandeld. En we hebben dus betaald voor tickets waar we geen gebruik van mochten maken.

KLM heeft al aangegeven niets te doen. Consumentenbond mag mijn klacht gebruiken voor rechtzaak.

Ook een klacht indienen over KLM?