Klacht KLM: 24/7 service lijn die niet bestaat.

Klachtnummer
# 418912
Gebruiker
Mimo1980-920
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Over de de 24/7 lijn van KLM, ik heb 2 dagen lang gebeld naar deze lijn vanuit Thailand omdat er een storing in hun app was en dit heeft mij bijna 100euro aan bel kosten gekost en had na 2 dagen nog niemand aan de lijn gehad.

De oplossing

De gemaakte bel kosten van 2 dagen vergoeden, dit is de 2e keer in 2 jaar dat ik dit met KLM mee maak. En het via de chat bericht krijg je altijd het zelfde ritueeltje dat ze druk zijn. Maar na 2 dagen lang bellen vanuit Thailand geef je de moed op omdat je niet tegen de kosten aan kan. Schandalige service wat je je klanten niet kan aan doen. Heb eerder met een budget maatschappij gevlogen en hum 24/7 lijn is binnen 10min. Bereikbaar.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?