Klacht KLM: 5 maanden wachttijd op restitutie

Klachtnummer
# 472041
Gebruiker
R.F. Frijstein
Datum
0 reacties

Details

De klacht

KLM heeft zelf verkeerd mijn restititutieaanvraag ingevoerd en stelt na het opnieuw invoeren dat ik nog eens 90 dagen moet wachten. Dat brengt de wachttijd op 5 maanden. Pure incompetentie. De ILT stelt doodleuk dat ik KLM nog eens 2 maanden de tijd moet geven om op mijn klacht te reageren. Als consument kun je dus niets. Wat een schande.

De oplossing

Per direct de restitutie ontvangen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen