Klacht KLM: 9 uur vertraging, vergoeding toegezegd en toen weer ingetrokken.

Klachtnummer
# 392679
Gebruiker
Thomas#1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na een vertraging van 9 (!) uur (reis van Dar es Salaam naar Amsterdam) was 300 euro vergoeding toegezegd. (Zwart op wit!) Deze is nu weer ingetrokken omdat KLM de schuld bij Kenya Airways neerlegt. Het gaat niet eens zozeer om het geld, maar de schofterige behandeling en het intrekken van een eerdere belofte. Als Nederlander heb/had je graag vertrouwen in de KLM, maar ze zijn dus niet betrouwbaar in zowel de reis en de afhandeling. Het vele bellen levert niets op want “ik kan u niet helpen” is meestal de conclusie. Ik kan gelukkig wel met een andere maatschappij vliegen voortaan! Maar dat vind ik jammer.

De oplossing

Belofte nakomen, oprechte excuses en mensen echt helpen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?