Opgelost door KLM: Asking to pay twice for the luggage. Helpdesk error.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 377386
Gebruiker
Giorgio Vinci
Datum
0 reacties

Details

De klacht

I purchased a flight on the website in March but the reservation didn't go through because of a technical issue.
I've contacted the helpdesk and they assured me that they made the reservation again so I've paid for it.
I didn't receive any payment confirmation but just the tickets for my flight.
Few hours before the flight I discover they didn't put my luggage in.

De oplossing

I just want what I was promised the flight with one luggage.
What I made to believe I've paid for.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Giorgio Vinci
Datum
Uiteindelijke oplossing
KLM:"After further checking, we can confirm that an extra baggage is indeed included in your payment."
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KLM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen