Klacht KLM: Bagage geweigerd, vlucht gemist

Needy

Goedemorgen KLM,

Vorige week is onze vader overleden en mijn zus, moeder van drie, heeft gekozen om voor de begrafenis met jullie vliegmaatschappij te reizen.

Vanmorgen heeft ze afscheid genomen van haar kinderen en de trein gepakt naar Schiphol. Het reis met de openbare vervoer verliep voorspoedig en het enige wat ze nog moest doen is haar bagage inchecken bij de bagage-drop-of.

Op verzoek van uw medewerkers ging ze in een rij staan, die naar mijn mening veelste lang duurde. Maar goed, ze blijft positief en blijft netjes wachten op haar beurt. Om 9.59 uur is ze eindelijk aan de beurt is, krijgt ze te horen dat ze te laat is.
De laatste mogelijkheid om haar bagage in te checken was om 9.59 uur. Uw medewerkers heeft haar, haar koffer niet laten inchecken en er werd geadviseerd om een andere keer 3 uur eerder aanwezig te zijn.

Met tranen in haar ogen is ze €150,- extra gaan betalen om toch haar reis op tijd te kunnen maken om zo nog bij de begrafenis van onze vader te kunnen zijn.

Ik vind dit niet kunnen KLM! Uw werk-en denkwijze mist paar verbetering, denk aan anticipatie, empathie, begrip, inlevingsvermogen etc. Een beetje begrip was voor ons al voldoende geweest en kon mijn zus alsnog haar vlucht halen. Jammer.

- Mensen behandelen als mensen
- Last minute lane by bagage-drop-of
- Tegemoetkoming extra kosten
- Kaartje met excuses

Ook een klacht indienen over KLM?