Klacht KLM: CARTRAWLER doet zich voor als KLM. Incasseert met klantgegevens KLM zonder machtiging geld.

Grace

Mevrouw, meneer,
Op 8-3-2020. Vlucht geboekt bij KLM en via hun link/ samenwerkende partner GOLDCAR een auto gereserveerd van 17 tm 31 juli 2020. Door Corona (zelf in Horeca werkeloos geworden) boek ik 23-5 de vlucht boek om in een voucher en op 1 juli annuleer ik de autohuur reservering.

10 juli incasseert autoverhuurorganisatie CARTRAWLER op voorhand een week voor de te huren auto, welke ik ruim van te voren op 1 juli heb geannuleerd het volledige huurbedrag van mijn creditcard.

Cartrawler (kennelijk een samenwerkende partner van KLM) misleid de klanten van KLM door in hun communicatie groots gebruik te maken van KLM logo/communicatie. Waardoor je niet argwanend bent van de uiteindelijke opzet: ongeoorloofd geld incasseren.

De KLM ontvangt zelf van de overheid/belastinggeld een significant bedrag om overeind te blijven in deze corona pandemie en verdient tegelijkertijd bij, in samenwerking met hun samenwerkende partners, door privacy gegevens van hun klanten (ik explorer/KLM account ze hebben al mijn gegevens) aan hen door te spelen en op deze manier onrechtmatig nog eens bij te verdienen.

Ik wil mijn autohuurbedrag ten bedrage van € 321,55 (nogmaals zonder toestemming geïncasseerd) terug .
Met vriendelijke groet, Grace

KLM deelt zijn klantgegevens met zijn samenwerkende partners van, dit moet gecorrigeerd worden en hierbij wil ik mijn geld terug, omdat zonder machtiging € 321,55 is geïncasseerd.

P.s. ik heb kopieën van mijn autohuur en -annulering. Ik weet niet of ik deze nu bij aanvullende gegevens moet uploaden.

Ook een klacht indienen over KLM?