Klacht KLM: Communicatie onmogelijk en logge starre houding t.o.v. het zoeken naar een oplossing

Evelyn Alfonso

KLM DIEF VAN EIGEN PORTEMONNEE!!!!!!
De manier om te communiceren met KLM tijdens corona is onbegonnen werk. Ze zijn eenvoudigweg onbereikbaar. Een dialoog? Vergeet het maar! Alleen maar standaard antwoorden waarop geen respons meer mogelijk is. Ik behoor tot de kleine minderheid die nog steeds op vakantie wil DEZE ZOMER maar KLM ZEGT NEE. Waarom? Omdat zij mijn vliegticket niet om kunnen/willen boeken naar een package deal. "2 verschillende systemen mevrouw, helaas". Natuurlijk kan ik eerst een cash refund aanvragen maar wanneer ontvang ik daadwerkelijk mijn geld? Kans dat ik tegen die tijd allang via een andere organisatie heb geboekt is natuurlijk heel groot. En daar moet dan straks overheidssteun naar toe? En meneer de directeur heeft gewoon recht op zijn bonus? Echt waar??? .....

Mogelijk maken dat ik alsnog mijn intercontinentale tickets die ik geboekt had bij KLM kan omzetten in een strandvakantie via KLM package deal binnen Europa DEZE ZOMER (week 30,31,32).

Ook een klacht indienen over KLM?