Klacht KLM: Contact onmogelijk telefoon gesprek wordt geannuleerd na 50 minuten, communicatie vlucht bedroevend.

Klachtnummer
# 457736
Gebruiker
Mathijs
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Communicatie en behandeling zwaar onder de maat.

Begrijpelijk dat door Covid lastige situaties ontstaan voor KLM. Als je duizenden werknemers ontslaat tijdens een periode als deze, en vervolgens enorme hoeveelheden druk op blijvend personeel plaatst is opmerkelijk. Dat vervolgens contact & communicatie omtrent vluchten, zakt naar bedroevende hoogte, is in mijn ogen niet met geen enkele reden te verantwoorden.

De oplossing

Ik wens fatsoenlijk behandeld te worden als betalende klant. Omstandigheden zijn niet zwaar genoeg voor huidig beleid. En inkorten van mijn vakantie zonder fatsoenlijke communicatie en of contact is wat mij betreft schandalig.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?