Klacht KLM: De door KLM geëiste dubbele betaling voor het upgraden van een stoel is nog steeds niet teruggestort

Klachtnummer
# 428045
Gebruiker
Verduyn Lunel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 23 februari zouden wij terugvliegen van Paramaribo naar Amsterdam. De dag daarvoor bleef de software voor het upgraden van mijn stoel tot een Economy Comfort-stoel direct na de betaling (126 euro) steken. De betaling bleek al wel verricht. Het upgraden lukte echter niet meer. Via de WhatsApp-service van KLM lukte het na drie uur (zonder reacties op mijn vragen of voortgangmeldingen) alsnog de stoel van mij en mijn vrouw (die laatste was al eerder gelukt, zodat we ook niet meer bij elkaar zouden zitten) te upgraden. Ik moest echter opnieuw betalen, omdat ze zeiden mijn betaling niet te kunnen vinden. Blijkbaar nog steeds niet, want ik ontvang nog steeds niets terug.

De oplossing

Per omgaande dit bedrag terugstorten en excuses voor de slechte behandeling.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?