Klacht KLM: De KLM maakt fouten en weigert de geleden immateriële schade te vergoeden.

Klachtnummer
# 413621
Gebruiker
M.A. Roomer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

KLM maakt fout bij registratie van mijn vliegreis en weigert die fout te herstellen. In plaats daarvan stelt KLM, dat ik de reis niet goed geboekt heb en wil mij nog een keer laten betalen voor het meenemen van mijn koffer. Excuses komen pas na de reis onder mededeling, dat de KLM begrijpt dat e.e.a. veel stress heeft opgeleverd, maar de KLM is niet van plan om dat op enigerlei wijze te compenseren.

De oplossing

Ik wil, dat de KLM zich realiseert, dat de door medewerkers van het bedrijf veroorzaakte spanning in de dagen voor de vliegreis tot gevolg heeft gehad, dat mijn vrouw en ik door de zorgen over de ruimbagage oververmoeid aan de reis zijn begonnen en mij daarvoor alsnog compensatie aanbiedt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?