Klacht KLM: De loyale KLM klant wordt bij het boeken misleid door valse beloften van privileges.

sad Niet opgelost
Reiziger1

Bij het boeken van een door Jet Airways uitgevoerde vlucht naar Mumbai via de KLM app (met KL code) wordt er gezegd "Naturally, Flying Blue Privileges Still Apply". Als Flying Blue Platinum member is een van de belangrijkste van die privileges toegang tot de lounge. Echter, de toegang tot de lounge wordt geweigerd omdat de vlucht niet is uitgevoerd door KLM of een Skyteam partner.
Ik heb speciaal een vlucht geboekt met een KLM code vanwege de lounge access en andere Flying Blue privileges. Nu blijkt dat ik de privileges niet krijg had ik ook we de goedkopere ticket (zelfde vlucht) met een Jet Airways code kunnen kopen. Ik vind dit valse voorlichting van KLM en de consument wordt zo geld afgetroggeld door misleiding.

Ik wil dat KLM zijn beloften in de app aanpast en transparanter is over de Flying Blue privileges die je wel en niet krijgt bij bepaalde vluchten.

Ik wil dat KLM mij tegemoet komt in het geleden ongemak. Dit ongemak bestaat uit 5 uur moeten wachten op Mumbai Airport in het midden van de nacht zonder lounge access terwijl daar wel op gerekend was alsmede het moeten doen van uitgaven in een restaurant om een rustige zitplek te hebben.

Ik wil dat KLM mij het verschil tussen de goedkopere Jet Airway ticket en de KLM ticket vergoed.

Bijlagen

Reiziger1

Ook een klacht indienen over KLM?