Klacht KLM: De loyale KLM klant wordt bij het boeken misleid door valse beloften van privileges.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 347482
Gebruiker
Reiziger1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij het boeken van een door Jet Airways uitgevoerde vlucht naar Mumbai via de KLM app (met KL code) wordt er gezegd "Naturally, Flying Blue Privileges Still Apply". Als Flying Blue Platinum member is een van de belangrijkste van die privileges toegang tot de lounge. Echter, de toegang tot de lounge wordt geweigerd omdat de vlucht niet is uitgevoerd door KLM of een Skyteam partner.
Ik heb speciaal een vlucht geboekt met een KLM code vanwege de lounge access en andere Flying Blue privileges. Nu blijkt dat ik de privileges niet krijg had ik ook we de goedkopere ticket (zelfde vlucht) met een Jet Airways code kunnen kopen. Ik vind dit valse voorlichting van KLM en de consument wordt zo geld afgetroggeld door misleiding.

De oplossing

Ik wil dat KLM zijn beloften in de app aanpast en transparanter is over de Flying Blue privileges die je wel en niet krijgt bij bepaalde vluchten.

Ik wil dat KLM mij tegemoet komt in het geleden ongemak. Dit ongemak bestaat uit 5 uur moeten wachten op Mumbai Airport in het midden van de nacht zonder lounge access terwijl daar wel op gerekend was alsmede het moeten doen van uitgaven in een restaurant om een rustige zitplek te hebben.

Ik wil dat KLM mij het verschil tussen de goedkopere Jet Airway ticket en de KLM ticket vergoed.

Bijlagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Reiziger1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over KLM?