Klacht KLM: Defecte koffer niet vergoed.

Klachtnummer
# 415405
Gebruiker
Gebruiker1564776848
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Tijdens een na laatste vlucht met klm is mijnkoffer verkeerd geladen. En dus werd na 24 uur wachten mij koffer alsnog afgeleverd op de bestemming. Koffer was echter in een zodanig beschadigd dat ik nu een nieuwe koffer moet aanschaffen. De reactie van KLM was helaas kunnen we deze niet vergoeden. Kreeg alleen een vergoeding aangeboden voor de kleding welke ik ter overbrugging had aangeschaft.
Bij een eerdere gelegenheid werd mijn koffer nog wel vergoed. Dit terwijl ik ook nog eens niet verder kon reizen omdat ik moest wachten op mijn koffer in de plaats van aankomst.
Het is jammer dat bedrijven met slogans adverteren die zij als het erop aankomt niet waar maken. Misschien volgende keer toch maar gaan vliegen met een budget maatschappijen in plaats van een ...

De oplossing

Via klachten formulier de zaak aan gekaart. Echter weinig compassie van de klm. Klacht afgewezen omdat zij geen partij waren in deze.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?