Klacht KLM: Dubbele kosten gebruik AMEX KAART

Klachtnummer
# 182112
Gebruiker
Harmar
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Recent heb ik bij KLM twee intercontinentale tickets geboekt. Bij het totale bedrag moest ik twee keer, ondanks het feit dat het om een bedrag ging, 20€ betalen, dus 40€ extra, voor het gebruik van de AMEX kaart. Volgens de dame aan de telefoon was het AMEX die dat eiste, ook zouden andere creditcard maatschappijen dit berekenen. AMEX ontkende dit echter bij navraag, zei hier weinig aan te kunnen doen, maar dat er wel juridisch naar gekeken werd, dit i.v.m. de vele klachten hierover.

De oplossing

Graag zou ik een eerlijk antwoord willen krijgen en geen smoes met verwijzingen naar elkaar! Uiteraard het, in mijn ogen, teveel betaalde gerestitueerd krijgen. Daarbij dat het KLM- beleid tav creditcard betalingen wordt gewijzigd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties