Klacht KLM: Geannuleerde vlucht binnen 40 uur voor vertrek en onbereikbaarheid van KLM voor hulp.

LandofSand3

Vlucht geannuleerd 40 uur voor vertrek ivm restricties Corona welke niet op ons van toepassing waren (vielen onder de uitzonderingscategorie). Er zijn op onze reisdatum en de dagen erna vluchten geweest van KLM én code share partner, waarop we vervoerd hadden kunnen worden. KLM was onbereikbaar, geen reactie op social media. Om toch thuis te kunnen komen 2 enkele reizen geboekt. KLM weigert compensatie en weigert op verdere correspondentie te reageren. Ik hoef geen voucher ik wil slechts de extra gemaakte kosten terug welke ik heb moeten maken door hun tekortschieten! Maar krijg nu dus een dichte deur.

Heropening van mn case omdat KLM in gebreke gebleven is en mij nu afpoeiert ondanks de bewijzen dat zij mij niet hadden hoeven annuleren, danwel om hadden kunnen boeken.....als ze bereikbaar waren geweest of gereageerd hadden op hun soc. media

Ook een klacht indienen over KLM?