Klacht KLM: geannuleerde vlucht voor 2 naar geneve. voucher gekregen, geweigerd, toen geld terug

Klachtnummer
# 478419
Gebruiker
marco
Datum
0 reacties

Details

De klacht

KLM reageert niet op de afhandeling van een terugbetalingsverzoek, ook niet naar haar trouwe Frequent flyers en geld terugbetalen gebeurt ook niet. Zit al bijna 6 maanden op mijn geld te wachten. Conclusie : Nul communicatie en geen geld.

De oplossing

Na 6 maanden eindelijk eens mijn geld terug betalen waar wat misschien nog wel belangrijker is : misschien eens gaan communiceren met de klanten in plaats van ze te negeren. Dat helpt ook na de corona tijd...

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen