Klacht KLM: Geannuleerde vlucht. Telefonisch staat niemand meer te woord. Vergoeding kan maanden duuren.

Klachtnummer
# 653196
Gebruiker
Vliegendekat 32
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn vlucht is op 10 maart geannuleerd. Ik moest een vlucht op 11 maart nemen. Ik had hier vragen over maar het is niet meer mogelijk iemand persoonlijk te kunnen bereiken per telefoon. Ik heb nu (via FB!) van KLM gehoord dat het enkele maanden kan duren totdat ik mijn gemaakte kosten terug krijg terwijl op hun site staat dat ze het binnen twee weken behandelen. Mijn extra nacht en kosten voor eten/drinken moest ik wel meteen betalen daar is weinig vrije keuze. Ik vindt de service van KLM bij een geannuleerde vlucht erg slecht. In 2019 werd dat binnen 2 weken opgelosst!

Gewenste oplossing

Ik wil weten wanneer ik mijn geld terug krijg met een datum! en hoeveel!
Ik heb alles al ingedient wat ik aan bonnetjes had.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen