Klacht KLM: Geen Flying Blue miles + XP bij volledig betaalde maar gemiste vlucht.

Klachtnummer
# 404297
Gebruiker
J.W. Neleman
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb recent 2 vluchten gemist. De tickets zijn volledig betaald, maar helaas is restitutie niet mogelijk. Dit wist ik vooraf.
Maar tot mijn grote verbazing worden Flying Blue miles en de XP teller niet bijgewerkt, simpelweg omdat KLM nu zegt dat je fysiek aan boord moet zijn van het vliegtuig.
Kortom ik heb de tickets betaald, de vluchten gemist, en daar bovenop ook nog eens geen Flying Blue miles en XP teller ophoging. Dat kan toch zomaar niet...

Gewenste oplossing

Ik verwacht dat KLM gewoon Flying Blue miles en XP toevoegd aan mijn account. Ik zie de logica niet dat ik hier geen recht op heb, het ticket is nu eenmaal volledig betaald, en zou wel uitkeren als ik gewoon gevlogen had.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen