Klacht KLM: Geen reactie van KLM en terugbetaling na 3 maanden.

Klachtnummer
# 465790
Gebruiker
DHL
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn vlucht in april naar Thailand is door Corona geannuleerd door KLM.
€ 650,- voor de vlucht betaald en daarnaast ook € 50,- voor stoelreserveringen. In totaal € 700,- Tot op heden heb ik geen contact kunnen krijgen met KLM. Niet per telefoon en ook niet via de mail. Ze reageren nergens op. Ze zeggen in een algemene mail dat ze een voucher gestuurd hebben. Deze heb ik nooit ontvangen. Navraag levert niets op, ook geen reactie. Ook op mijn verzoek voor terugbetaling krijg ik geen enkele reactie.

De oplossing

Terugbetalen of contact opnemen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?