Klacht KLM: Geen sevice van KLM we worden niet geholpen.

Klachtnummer
# 371081
Gebruiker
naar canada met 5 zussen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik krijg een mail dat ik online kan inchecken. Om 9.30 uur begonnen en tot op heden 17.00 uur is het inchecken niet gelukt. De volgende melding krijg ik:
Er ging helaas iets niet goed. Probeer het opnieuw of check in bij de selfservice kiosk op de luchthaven. [005.001.019] Een chat bericht gestuurd waarop ik een telefoonnummer krijg zodat een collega kan helpen. 003120474747 telefoonnummer is niet in gebruik. Waar is de service van KLM?

Gewenste oplossing

zorgen dat we online kunnen inchecken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen