Klacht KLM: Geen terugbetaling, wel recht

Klachtnummer
# 443309
Gebruiker
ZesdeOtter#237
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een voucher voor mijn vliegticket gekregen terwijl op de website staat dat terugbetaling mogelijk is als de vlucht geannuleerd is door KLM zelf. Ik heb een restitutieformulier ingevuld voor vluchten naar de VS en bevestiging gekregen. Vervolgens krijg ik een week later een automatische mail dat ik een voucher krijg, en een minuut later voucher in de mail. Dit vind ik vreemd aangezien ik geen voucher heb geaccepteerd (wat wel moet). Daarnaast stond er nadrukkelijk dat ik recht heb op terugbetaling, zelfs op eigen website. Echt belachelijk. Ik word verder niet geholpen en ze doen alsof hun neus bloed.

De oplossing

Ik wil volledige terugbetaling van mijn vliegticket.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?