Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht KLM: Geen terugbetaling, wel recht
Details
De klacht
Ik heb een voucher voor mijn vliegticket gekregen terwijl op de website staat dat terugbetaling mogelijk is als de vlucht geannuleerd is door KLM zelf. Ik heb een restitutieformulier ingevuld voor vluchten naar de VS en bevestiging gekregen. Vervolgens krijg ik een week later een automatische mail dat ik een voucher krijg, en een minuut later voucher in de mail. Dit vind ik vreemd aangezien ik geen voucher heb geaccepteerd (wat wel moet). Daarnaast stond er nadrukkelijk dat ik recht heb op terugbetaling, zelfs op eigen website. Echt belachelijk. Ik word verder niet geholpen en ze doen alsof hun neus bloed.De oplossing
Ik wil volledige terugbetaling van mijn vliegticket.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.