Klacht KLM: Geen vervolgvlucht geregeld terwijl we door hun schuld te laat aankwamen.

RonJack

Doordat KLM haar piloten op tijd terug wilde hebben in Amsterdam vanwege sneeuw in München, hebben ze ons in Stuttgart eruit gezet en met de bus vervoerd naar München. Daardoor kwamen wij aan in München op het moment dat ons vliegtuig al was vertrokken. Er was niets geregeld. Ook geen vervolgvlucht. Wij hebben 1300 euro moeten uitgeven aan een nieuwe vlucht naar Kathmandu (de oorspronkelijke tickets hadden ca. 700 euro gekost), moeten overnachten op stoelen in München in de vertrekhal, zonder iets fatsoenlijks te eten. Vervolgens kwamen wij 11 uren te laat op onze bestemming aan. Het enige wat KLM bereid was om te doen was een paar tegoedbonnen voor 300 euro, die we weer bij hun moeten besteden. Onze illusie dat KLM een kwaliteitsmaatschappij is, is definitief voorbij. Ze kiezen voor eigen winst en de klant kan de str... inzakken als het ze uitkomt. Flightclaim zei: dit mag volgens de regels en we kunnen ze niet vervolgen voor slechte klantbehandeling.....

We kunnen blijkbaar niks meer claimen, heeft flightclaim al uitgezocht. Dus we willen ze nu confronteren met hun wangedrag.

Ook een klacht indienen over KLM?