Klacht KLM: Geld kwijt 2500 euro aan vliegtickets

Klachtnummer
# 440816
Gebruiker
Karin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In januari noekten wij een vlucht naar Tokio. Geen vakantie maar voor een WK 60+. Ik heb hersenletsel en wij vliegen nooit.

Echter doir de crisis is de WK afgelast.

Ik wil mijn geld terug. Ik ga niet zomaar 12 uur vliegen naar een land waar ik nu niets te zoeken heb. KLM wil niets fien. Als er wordt gevlogen eind oktober, moeten we het ticket gebruiken. Wat wij niet gaan doen. Het was voor mij sowieso al een hele uitdaging 12 uur te gaan vliegen na mijn zware hersenletsel. Voucher niet mogelijk, ook niet door verkoopbaar! Schandalig vind ik het.

De oplossing

Dat er een oplossing komt.

Geld terug of
door kunnen verkopen of
Voucher voor volgend jaar

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?