Klacht KLM: Geld niet teruggekregen voor 3 tickets

Klachtnummer
# 434973
Gebruiker
Dory1997
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goedemorgen,

Wij zijn al jaren 3 vaste klanten van KLM. We hebben duizenden euro’s uitgegeven voor tickets bij KLM. Allemaal zonder problemen, tot nu. Dit is de druppel. Wij hadden voor aankomend weekend 3 retourtickets naar Rome gekocht ter waarde van € 721,91. We eisten ons geld terug maar het enige wat we konden krijgen was een Voucher. Daar hebben we niks aan als ze failliet gaan. Jullie KLM, zijn 3 trouwe klanten voor het leven kwijt. We zullen nooit meer via KLM boeken, Corona is volgens hun geen plausibele reden om je geld terug te krijgen.

Goedendag, 3 beschadigde reizigers

De oplossing

We willen ons geld terug voor de tickets van aankomend weekend. Er is zelfs een wet voor opgesteld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen