Klacht KLM: Heel lang moeten wachten op restitutie van het geld van mijn vliegticket.

guyvanneer#2020sxm#0789

Op 3 juni annuleerde KLM mijn met een voucher ongeboekte vlucht naar Sint Maarten. Vervolgens heb ik gevraagd om restitutie van het bedrag voor mijn vliegticket dit verzoek staat bij KLM geregistreerd onder A18-B559CDB5C588..
Toen ik na 14 dagen geen verdere reactie kreeg, vroeg ik via whats app wanneer ik mijn geld terug krijg?
Vanmorgen kreeg ik van KLM de volgende App. Goedenavond, bedankt voor je bericht. We hebben momenteel te maken met zeer hoge volumes. We doen ons uiterste best om zoveel mogelijk passagiers te assisteren, maar helaas konden wij je bericht deze keer niet eerder beantwoorden.

We zien dat je verzoek nog behandeld dient te worden. Door de enorme drukte waarmee onze collega's te maken hebben kan het enkele maanden duren voordat je verzoek is verwerkt. We willen je vragen om nog even geduld te hebben. Alvast bedankt voor je begrip.

Het is toch onvoorstelbaar dat ik voor een ticket dat ik in januari al heb betaald, nu MAANDEN moet wachten op restitutie!
Kunt u deze klacht wellicht ook onder de aandacht brengen van de PERS of de MEDIA.
Hartelijk dank voor uw hulp!
Met vriendelijke groeten,
Guy van Neer
Tel 0658870060
E-mail : guyvanneer@hotmail.com

Mijn geld direct aan mij restitueren!

Ook een klacht indienen over KLM?