Klacht KLM: hel!

Klachtnummer
# 398543
Gebruiker
AnnaMontes1960
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Klacht betreft mijn terugvlucht van Bologne naar Amsterdam dd. 26-10-2019
Pas bij de incheckbalie werd ik op de hoogte gesteld dat mijn terugvlucht gecancelled was. Er werd mij in eerste instantie gevraagd zélf een oplossing te bedenken. Na bijna anderhalf uur grote paniek van mijn kant (ik ben diabetes patient, en ook had de oplader van mijn mobiele telefoon het die ochtend begeven, waardoor ik geen contact met familie of vrienden kon opnemen), bleek dat ik alsnog mee kon. Het hele gebeuren heeft bij mij zoveel stress opgelevert dat ik niet meer durf te vliegen naar mijn familie in Italië.

De oplossing

Tsja, dit komt voor mij als mosterd na de maaltijd! Ben er letterlijk ziek van!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?