Klacht KLM: Het niet aanbieden van comfortstoelen tegen de voor KLM gebruikelijke prijs

Klachtnummer
# 306251
Gebruiker
Datum
0 reacties

Details

De klacht


BOEKING N87SHK 2 TICKETS ADAM-ANCHORAGE VV KLACHT

Boeking dateert van 5.12.2017, de vlucht is op donderdag a.s.
Destijds kon ik geen comfortstoelen boeken: KLM verwees naar Delta, die de vlucht uitvoerde. Delta zei dat het niet kon.
Vandaag weer gebeld met KLM (nu kon ik wel comfortstoelen boeken maar niet tegen een normaal tarief maar tegen een meerprijs van meer dan € 600 per ticket enkele reis! KLM gaf weer de schuld aan Delta, die dit beleid voerde. Mijn contract is echter afgesloten met KLM via de KLM boekingssite.
Henk Snijders

Extra informatie
Ook al ingediend via whatsapp, daarna via klacht.nl. KLM reageert met antwoord dat ik een 'customer care' doceer kon aanmaken ná (!) terugkomst van de reis. klacht.nl repareert met het antwoord dat KLM mijn klacht niet in behandeling neemt.

De oplossing

Gewenste Oplossing
Alsnog comfortstoelen heen en terug tegen het gebruikelijke KLM tarief voor comfortstoelen intercontinentaal (wat mij zelf betreft bij voorkeur met de gebruikelijke FB Silver korting).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen