Klacht KLM: Het niet aanbieden van comfortstoelen tegen de voor KLM gebruikelijke prijs

BOEKING N87SHK 2 TICKETS ADAM-ANCHORAGE VV KLACHT

Boeking dateert van 5.12.2017, de vlucht is op donderdag a.s.
Destijds kon ik geen comfortstoelen boeken: KLM verwees naar Delta, die de vlucht uitvoerde. Delta zei dat het niet kon.
Vandaag weer gebeld met KLM (nu kon ik wel comfortstoelen boeken maar niet tegen een normaal tarief maar tegen een meerprijs van meer dan € 600 per ticket enkele reis! KLM gaf weer de schuld aan Delta, die dit beleid voerde. Mijn contract is echter afgesloten met KLM via de KLM boekingssite.
Henk Snijders

Extra informatie
Ook al ingediend via whatsapp, daarna via klacht.nl. KLM reageert met antwoord dat ik een 'customer care' doceer kon aanmaken ná (!) terugkomst van de reis. klacht.nl repareert met het antwoord dat KLM mijn klacht niet in behandeling neemt.

Gewenste Oplossing
Alsnog comfortstoelen heen en terug tegen het gebruikelijke KLM tarief voor comfortstoelen intercontinentaal (wat mij zelf betreft bij voorkeur met de gebruikelijke FB Silver korting).

Ook een klacht indienen over KLM?