Klacht KLM: Het ontvangen van een voucher ipv geld naar aanleiding van annuleren vliegreis door Corona-crisis.

Klachtnummer
# 445062
Gebruiker
Gadget58
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn dochter (scholiere) heeft in op 9 januari 2020 een retour-ticket geboekt van Asd naar Aruba om een vriendin te bezoeken en in de vriendin's huis 10 dagen te verblijven. Helaas kwam daar in maart 2020 de Corona-crisis tussen en werd deze vlucht geannuleerd. De optie om later heen te gaan heeft geen zin omdat haar vriendin eind mei terug is in Nederland.
Nu heeft zij geen mogelijkheid om haar geld terug te ontvangen enkel een voucher is de geboden optie. Het gebruik maken van de voucher zal niet gebeuren omdat zij voor de zomer van 2021 niet op vakantie zal gaan dus ook niet zal vliegen.

De oplossing

Het betaalde bedrag van de vliegticket terug te ontvangen en niet in de vorm van een voucher.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?