Klacht KLM: HOEZO KLM TAKS CARE

Klachtnummer
# 339668
Gebruiker
egbert_knol@hotmail.com
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een comfortstoel geboekt en wat blijkt kan ik mijn lange benen nog niet kwijt!!!!!

Op mijn terugvlucht vanaf Bonaire verheugde ik mij op een goede ruime zitplaats waar ik ook extra voor had betaald. Wat bleek onder de stoel voor mij had KLM een mediabox geplaatst. Ik kon alsnog mij lange benen niet kwijt. KLM verkoop dus producten die niet voldoen aan wat ze beloven.

De purser zou mij direct na de landing een mail sturende waarin de klachtomschrijving plus foto toegevoegd was.

Zelf deze belofte werd door de perser mevrouw A. Vonk niet nagekomen ....hoezo KLM TAKES CARE

De oplossing

BELOFTES NAKOMEN

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen