Klacht KLM: HONDS brutale klantenservice

Klachtnummer
# 443928
Gebruiker
nieske
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik belde net met de klantenservice van KLM kreeg een meneer aan de telefoon. Ben nog nooit zo brutaal te woord gestaan.

Mijn vraag was of ik in plaats van een voucher mijn geld terug kon krijgen. Hij noemde mij naïef en zei dat ik een advocaat moest nemen en hing mij vervolgens op.

Nogmaals gebeld kreeg hem weer aan de telefoon en hing mij weer op.

Allerlaatste keer dat ik in zee ga met de KLM

De oplossing

Ik wil mijn voucher inwisselen voor geld en ik wil dat degene die mij geholpen heeft hiervoor wordt aangepakt,

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?