Klacht KLM: ik mocht niet op vlucht/echtgenoot mocht niet naar Parijs/heen+terugreis ongeldig!

Klachtnummer
# 349739
Gebruiker
Elisabeth van Hoorn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vanwege een visum-probleem (esta) van mijn echtgenoot voor de vlucht A'dam-Parijs en vervolgens Parijs-Miami mochten wij beiden niet op deze vlucht. Heen- en terugreis werden automatisch ongeldig en we hebben voor bijna € 3.000,- nieuwe tickets moeten kopen. Zélfs toeslagen voor het boeken van de tickets, om stoelen te reserveren en de koffers mee te mogen nemen. Ik koos altijd voor KLM vanwege de fantastische service en klantgerichtheid.

De oplossing

Wij zouden graag in contact komen met KLM en (gedeeltelijke) restitutie ontvangen.
We hebben al geprobeerd met KLM hierover te spreken, maar het enige antwoord was 'nee' en 'dit zijn onze voorwaarden'.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen