Klacht KLM: Ik wacht nu al meer dan 3 maanden en nog steeds is mijn verzoek tot uitbetaling van de vouchers niet

Klachtnummer
# 479988
Gebruiker
S. Hilbrink-Nilsson
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wacht nu al meer dan 3 maanden op retourbetaling van mijn tickets en nog steeds is mijn verzoek tot uitbetaling van de vouchers niet verwerkt. Inmiddels liggen er sinds 3 maanden twee restitutieaanvragen bij de KLM, met een ID van de KLM maar de aanvragen worden niet verwerkt.

De oplossing

A.s.a.p. retourbetaling van mijn tickets die door de KLM in maart zijn geannuleerd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen