Klacht KLM: Ik wil eindelijk eens mij geld gerestitueerd hebben

Klachtnummer
# 487073
Gebruiker
P.A. Visser
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 18-06-2020 een aanvraag gedaan om mijn tickets te restitueren van een vlucht die werd geannuleerd. Na voortdurende standaard berichten staat mijn aanvraag nog steeds op "initial" om aan te geven dat de aanvraag in goede orde is ontvangen. telkens geeft men aan dat het 60 tot max 90 dagen kan duren c=voor de terugbetaling, maar het is nu al 120 dagen

De oplossing

Ik wil dat de KLM zo spoedig mogelijk, terugbetaalt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen