Klacht KLM: Klantenservice KLM al dagen onbereikbaar

Klachtnummer
# 451868
Gebruiker
R. Weijers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

KLM heeft onze vluchten geannuleerd. De terugvlucht is omgeboekt en voor omboeken van de heenvlucht moet ik contact opnemen met de klantenservice. Maar contact opnemen lukt niet, als je belt wordt de verbinding verbroken en op Whatsapp-berichten wordt niet gereageerd. Via de website kan ik niet zelf omboeken of annuleren. Ik moet hiervoor contact opnemen en dat lukt niet!

De oplossing

Zo snel mogelijk contact opnemen met mij zodat we de zeer onlogische boekingen kunnen wijzigen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen