Klacht KLM: KLM : geen verantwoording voor extreem vertaagde KL vlucht door Skyteam partner vanaf Schiphol

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 381707
Gebruiker
Teleurgesteldin Onlinenl
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn bij KLM geboekte KL vlucht van Schiphol naar Madagascar via Nairobi was vanaf Nairobi meer dan 10 uur vertraagd, hetgeen al zeer vroeg bekend gemaakt werd. Beide vluchten werden uitgevoerd door skyteam partner Kenya Airways, stond er uiteindelijk in kleine lettertjes bij. (KQ vlucht)
Omdat het ticket vanaf een europese bestemming door een luchtvaartmaatschapppij uit de EU verkocht is, leek het mij logisch aanspraak te kunnen maken op de afgesproken vergoeding bij vertraging (meer dan 3 uur, meer dan 1500 kilometer).
Het klachtenmenu van de KLM biedt de mogelijkheid om de KQ vlucht in te voeren, nadat je al die moeite gedaan hebt komt er een automatisch gegenereerde mail dat KLM niks gaat vergoeden i.v.m EU regeling blablabla.
Er wordt verwezen naar de klachtensite van Kenya Airways, die helemaal niet reageren.
De vertraging van bijna een halve dag heeft een negatieve impact op mijn reisplannen gehad en ik verwacht als frequente klant van KLM een andere houding.

De oplossing

Ik wil dat KLM verantwoording neemt voor een vertraagde vlucht vanuit Nederland die als KL vlucht is verkocht. Bovengenoemde afhandeling van de klacht was mogelijk nog teleurstellender dan de vertraging zelf. Ik wil dat KLM uit coulance en klantvriendelijkheid een vergoeding biedt voor de extreme vertraging.

De uitnodiging voor een KLM customer care study die ik kreeg, was binnen 3 dagen niet meer actief.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Teleurgesteldin Onlinenl
Datum
Uiteindelijke oplossing
KLM reageert geeneens! Stelletje aso's.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?