Klacht KLM: KLM annuleert mijn vlucht, zegt nu dat ik zelf heb geannuleerd? Ik verwacht restitutie.

Klachtnummer
# 440192
Gebruiker
ML83
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn vluchten zijn geannuleerd door KLM. Ik heb verschillende berichtgevingen ontvangen welke niet met elkaar overeen komen. De laatste e-mail welke ik ontvangen heb zegt zelfs dat ik mijn vlucht zelf heb geannuleerd en dus dat ik geen voucher kan aanvragen, maar enkel de boeking kan wijzigen.
Ten eerste begrijp ik ten zeerste dat deze crisis andere besluiten met zich mee brengt, maar ik sta nog steeds in mijn recht om restitutie te ontvangen voor mijn vluchten. Daar gelaten dat de communicatie allerminst duidelijk is. Bovendien is deze manier van communiceren totaal niet wat ik gewend ben van KLM. Voor al mijn vluchten kies ik het liefst KLM wegens altijd top service. Ik begrijp deze manier van klantenservice op dit moment totaal niet. Ik hoop dat er snel een oplossing komt.

De oplossing

Zorgen dat ik restitutie ontvang voor de door KLM geannuleerde vluchten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?