Klacht KLM: KLM annuleert vlucht, reiziger draait op voor kosten

Klachtnummer
# 69782
Gebruiker
Jean Lannes
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ondanks dat het al vele uren mooi weer was, annuleert KLM onze vlucht. In een telefoongesprek met KLM tickets bleek dat niet alleen dezelfde dag maar ook de volgende dag geen enkele plek meer was op deze vlucht. Toen zijn we maar weer naar huis gereisd (de andere kant van het land). 's Avonds weer contact gezocht met KLM maar na 50 minuten in de wacht gehangen, verbreekt KLM de verbinding. Toen hebben we ons eerste vakantieadres meer gemaild dat we niet kunnen komen. Nu wil KLM niet opdraaien voor geen van de kosten die we gemaakt hebben.

De oplossing

KLM vergoedt onze kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen