Klacht KLM: KLM behandelt FB card houders verschillend m.b.t. XP punten

Klachtnummer
# 444437
Gebruiker
Wilco
Datum
0 reacties

Details

De klacht

KLM heeft onlangs 180 XP van mijn tegoed afgehaald om de status "Gold" te kunnen behouden. KLM trekt geen ‘rechte lijn’ want anderen hebben voldoende aan 135 XP en word ik dus sterk benadeeld t.o.v. lieden die met 45 punten minder dezelfde status behouden. Los van dat dit ook niet als zodanig is gecommuniceerd, zie ik dit ook als financiële benadeling. Een klachtenprocedure kent KLM niet, behalve dat de klacht als 'slager keurt eigen vlees' werd behandeld en het antwoord neerkwam op dat het voor mij dan 'helaas pindakaas' was en men er niets aan kon veranderen.

De oplossing

Terugboeking van 45 XP-punten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?