Klacht KLM: KLM customer service geeft geen gehoor

Klachtnummer
# 418008
Gebruiker
KLMklacht74
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 21 December boeken mijn vrouw en ik een business class retour vlucht naar Singapore vertrek uit Denpasar, Bali
Bank transfer wordt als optie gegeven als betalingsmethode: dus ik betaal 14,340,800 Indonesische rupias, wat succesvol door het systeem gaat.
KLM bevestigt de boeking met een boekings confirmatie
Check in op 7 Januari 2020 in Bali voor vlucht naar Singapore: KLM personeel deelt mij mede dat we geen boeking hebben omdat er geen betaling is gedaan, ik laat mijn betalingsbewijs zien, KLM personeel weigert ons in te checken.
Er wordt ons verteld dat we het betaalde geld makkelijk kunnen terug krijgen van KLM.
2 weken later nog steeds geen reaktie van KLM

De oplossing

Geld terug storten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?