Klacht KLM: KLM gebruikt Corona op de boel op te lichten

Klachtnummer
# 432046
Gebruiker
B-oomer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Uur geleden ticket vanuit japan geboekt op vlucht die nog in boekingssysteem staat. Direct na betaling de melding dat deze geannuleerd is. Ik heb de hogere prijs betaald voor FLEX maar mag nu niet annuleren, alleen voucher vanwege Corona. Deze vlucht was al geannuleerd maar KLM bleef de mogelijkheid bieden om te boeken, in tegenstelling tot andere vluchten. Dit is oplichterij!

De oplossing

Ik wil hoe dan ook mijn geld terug. Je kunt geen vlucht aanbieden tegen een FLEX tarief terwijl deze al geannuleerd is. Dat is oplichting. Corona of geen Corona.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?