Klacht KLM: KLM laat passagiers in de kou zitten!

Klachtnummer
# 377051
Gebruiker
MH
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 08/06 zou ik met KL0602 terugvliegen vanuit LAX naar Amsterdam en zou landen op 09/06 om 09.00 uur. Vlucht was gecanceld en omgeboekt via Denver en Londen en landde uiteindelijk op 09/06 om 14.00 uur. Ik heb toen een klacht ingediend dat ik wat kosten vergoed wilde krijgen en nooit meer iets gehoord.
Ik ben Flying Blue member (4628496245) en vind dit zeer onbehoorlijk van de KLM. Vandaag is wederom een vlucht omgeboekt, zie mijn volgende klacht.

Gewenste oplossing

Excuses en een vergoeding.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen