Klacht KLM: KLM moet meer verantwoordeijkheid nemen!!

Klachtnummer
# 488833
Gebruiker
Merlin
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Nadat onze accomodatie geannuleerd is ivm Corona hebben wij contact gezocht met onze tussenpersoon Budgetair, waardeloos te bereiken. In de tussentijd bij KLM op de site zowel aanvraag voor restitutie als aanvraag voucher ingevuld.
Na weken mailen stuurde budgetair ons door naar KLM, zij zouden mij een voucher kunnen geven.
Helaas vertelde ze mij dat ze me niet konden helpen en dat ik terug moest naar budgetair. Dit gaat nu al maanden zo heen en weer. Met Budgetair kom ik geen steek verder en hulp van KLM krijg ik ook niet. KLM mag meer verantwoordeijkheid nemen, ik zou tenslotte met hen vliegen.

Gewenste oplossing

Ik eis een KLM voucher.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen