Klacht KLM: KLM moet verantwoordelijkheid nemen voor hun dienstverlening en niet achter weer verschuilen

M.J. Tulen

KLM annuleert vlucht vanuit Madrid, dit op basis van overmacht en er komt dus geen vergoeding. Overige vluchten vanuit Madrid die dag (zowel voor als na die van ons) vliegen allemaal. In de pers wordt gemeld dat er voor onze vliegdag geen problemen meer zijn alleen KLM meldt dan dat ze die wel voorzien. KLM vergoed alleen hotelnacht en eten maar niet kosten als extra parkeren en kosten van een extra verlof dag, ook vinden ze dat dit ivm overmacht buiten de EU regeling valt

Als de KLM meldt dat de EU regeling niet geldt zou ik daar bewijs van willen zien als ze dat niet kunnen dan zou men over moeten gaan tot vergoeding volgens de EU regeling. Als de KLM nu alle vluchten had moeten annuleren dan had ik begrip voor overmacht gehad nu denk ik dat er selectief vluchten geannuleerd zijn (vluchten die minder bezet waren) en heeft men het weer aangegrepen als excuus.

Ook een klacht indienen over KLM?