Klacht KLM: KLM negeert de EU wetgeving volkomen en dient asap op het matje geroepen te worden

Klachtnummer
# 453196
Gebruiker
Lindadbdg
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Klm heeft 17 mei onze VS vluchten geannuleerd. Stuurde ons een bevestiging dat we ons aangevraagde refund zouden krijgen maar niet binnen de wettelijk gestelde termijn van 7 dagen. Wel binnen 10 weken. Vervolgens eergisteren ineens een mail dat ze eenzijdig hebben besloten het om te zetten in een voucher. Bij KLM ben ik gestopt met bellen, mailen, whatsappen, twitteren etc. Het enige wat zij doen is deflecteren, negeren of auto-replies sturen die niet ter zake doen. Ze negeren de EU 216/2004 wetgeving volkomen en niemand grijpt in. Ik heb bevestigingen van de annuleringen van de 5 vliegtickets ad ruim 4000 euro evt?

De oplossing

Per direct uitbetaling van beloofde volledige refund! We hebben keihard voor deze €4000,= gespaard!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?