Klacht KLM: KLM nog een keer betalen voor het niet gebruiken van een gekocht product

Klachtnummer
# 385056
Gebruiker
dtageurts
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een retourticket gekocht. Kan de heenvlucht niet mee. Boek een enkeltje voor een andere heenvlucht maar bel KLM dat ik op het retourticket nog wel terug wil vliegen en dat zij daarom het ticket niet helemaal cancellen.

Geen probleem 170 euro aub zegt KLM.
Nee KLM, ik heb al betaald ik wil alleen de heenreis niet gebruiken. Verkoop het stoeltje voor mijn part nog een keer aan iemand anders. Als je mij maar niet nog een keer vraagt te betalen om het ticket "om te zetten" in een enkeltje.
Je moet hellemaal niks omzetten!!

De oplossing

No-shows of mensen die van te voren laten weten de heenvlucht van hun gekochte retourtje niet te kunnen gebruiken, niet extra laten betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?