Klacht KLM: KLM reageert niet op terugbetalingsverzoek.

Klachtnummer
# 478200
Gebruiker
J. van Meijgaarden
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 4 juni kregen wij, kort voor ons geplande vertrek op 9 juni pas van de KLM bericht dat onze reis naar Lusaka Zambia, via Nairobi was geannuleerd. Wij hadden die vlucht via Vliegtickets geboekt. Wij hebben Vliegtickets laten weten dat wij ons geld terug wilden en geen vouchers. Dat is door Vliegtickets doorgegeven aan de KLM. Zodra het geld ontvangen zou zijn, zou Vliegtickets dat aan ons overmaken hebben zij ons laten weten. Sindsdien niets van de KLM of Vliegtickets meer vernomen. Wel staatssteun ontvangen, maar je klanten in de kou laten staan.

De oplossing

Zo spoedig mogelijk terugbetalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen