Klacht KLM: KLM straf ons niet voor onze slordigheid door ons dubbel te laten betalen voor een vliegticket

Klachtnummer
# 255350
Gebruiker
P.A. Abrahamse
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In januari heeft mijn vrouw 2 tickets gekocht via WTC.NL on line voor een vlucht met KLM naar Georgie, voor een muziekreis aldaar. Deze reis zal in juli 2017 plaats vinden. Door drukte en een seniorenmomentje weten we eind februari niet meer zeker of we die tickets nu hebben of niet. Om onze mooie reis zeker te stellen koopt een van ons on line weer 2 tickets, weer met KLM.
Even daarna: een aha erlebnis. We zijn dom geweest en hebben voor de tweede keer tickets gekocht, voor dezelfde vlucht. Snel bellen met KLM, we moeten de laatste tickets annuleren.
Wie schetst onze verbazing: dat mag niet van KLM, we zijn 12 uur te laat, de annuleringsdeadline is verstreken.
Wij proberen nog: ja maar, u kunt toch zien dat wij voor 2 personen 4 tickets hebben gekocht? Dat is toch totaal onlogisch?
KLM houdt voet bij stuk. Wij betalen de dubbele prijs (600 euro). En we mogen de kaartjes ook niet doorverkopen!

Hooguit kunnen we een voucher krijgen maar dan moeten we binnen hetzelfde jaar dus een vlucht voor dezelfde prijs maken. Nou, nog een droomreis dit jaar, dat zit er niet echt in qua tijd en middelen.

De oplossing

de laatste 2 tickets terug betalen aan ons. Er is nog tijd genoeg voor KLM om die te verkopen. De reis is pas in juli

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat KLM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over KLM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen