Klacht KLM: KLM verkoopt product , dat zij niet kan leveren!

Gebruiker1552319565

Wij hadden een nachtvlucht met KLM. Vanwege die nachtvlucht, hebben wij comfortklasse geboekt. Toen wij op onze stoelen plaatsnamen, ontdekten wij dat er onder de stoel voor ons, een kastje stond. Daardoor kon één been niet gestrekt worden. Heb dit gemeld aan het cabinepersoneel. " Het was een veelvoorkomende klacht. Is het gevolg van een constructiefout". Heb mijn klacht gedeponeerd bij de KLM. Kreeg inderdaad de bevestiging, dat men van dit kastje op de hoogte is. KLM bood ons een tegoedbon aan van € 50,= pp. Heb KLM daarop laten weten, dat ik hiermee geen genoegen nam. KLM wist dat men een product verkocht, dat men niet kon leveren. Wij hebben een heel vervelende nachtvlucht gehad, in die zin, dat je gedurende 7 uren zeer ongemakkelijk zit. Op mijn laatste e-mail aan KLM geen reactie ontvangen. Hetzelfde geldt voor de ons ingevulde enquete, welke ons door KLM is toegezonden n.a.v. de klachtafhandeling . Ook in de enquete hebben wij ons ongenoegen kenbaar gemaakt. En ook hier, geen reactie!
KLM beseft blijkbaar niet, dat het hier om gedrag gaat. Arrogant gedrag. KLM mag deze stoelen niet verkopen als zijnde "comfortstoelen". Sterker, KLM, mag deze stoelen naar mijn mening helemaal niet verkopen, tenzij KLM vooraf melding maakt van "het kastje".
Voor de volledigheid, meld ik, dat ik ook en klacht ga indienen bij de Reclame Code Commissie

Dal laat ik aan KLM over. De aangeboden tegoedbon van € 50,= pp, vinden wij volstrekt onvoldoende .

Ook een klacht indienen over KLM?